❓ FAQ – czyli o co najczęściej pytacie w CampTeamGo
1. Co to właściwie jest CampTeamGo?
To aplikacja dla wszystkich, którzy kochają podróże kamperem, przyczepą kempingową lub z namiotem. . Znajdziesz i podzielisz się z innymi fajnymi miejscówkami, opiniami czy wydarzeniami na karawaningowej mapie Europy.
2. Czy aplikacja jest darmowa?
Tak, aplikacja w obecnej wersji jest darmowa.
3. Jak dodać nowe miejsce?
Klikasz „+” na mapie, wybierasz miejsce, wypełniasz dane, wrzucasz fotki i gotowe. My potem to sprawdzimy i wrzucimy do bazy. Dlaczego sprawdzamy każde nowo dodane miejsce? Zależy nam na tym aby punkty na mapie i dodawane treści były uporządkowane i dodane do prawidłowej kategorii. Dbamy o to, aby w treściach dodanych do aplikacji nie pojawiały się sformułowania obraźliwe, promujące hejt, nienawiść czy nagość.
4. Co mogę tu znaleźć?
W aplikacji są m.in.:
dzikie miejscówki,
kempingi i pola namiotowe,
parkingi dla kamperów,
punkty serwisowe (np. zrzut szarej wody),
wydarzenia plenerowe (zloty, spoty itd.).
5. Czy aplikacja potrzebuje dostępu do Internetu?
Praktycznie nie! CampTeamGo jest tak zbudowane, aby użycie danych komórkowych było znikome. Dzięki takim nowym rozwiązaniom będziesz mógł korzystać z aplikacji nawet tam gdzie zasięg sieci GSM jest mocno ograniczony.
6. Nie mogę znaleźć maila weryfikacyjnego w swojej skrzynce mailowej. Co teraz?
Aby zweryfikować swoje konto przy rejestracji sprawdź folder SPAM lub Oferty w swojej skrzynce mailowej– zdarza się, że maile weryfikacyjne trafiają tam przez filtry antyspamowe skrzynek pocztowych.
Dzieje się tak, bo systemy pocztowe (np. Gmail) automatycznie oznaczają wiadomości z aplikacji lub nowych nadawców jako „podejrzane”, nawet jeśli są całkowicie bezpieczne.
Jeśli nadal nie widzisz wiadomości, spróbuj:
odczekać kilka minut,
wysłać ponownie maila z aplikacji logując się innym adresem e-mail,
dodać nasz adres do kontaktów,
lub napisz do nas na kontakt@campteam.pl — pomożemy ręcznie potwierdzić Twoje konto.
7. Mam konto – ale nie mogę się zalogować. Co robić?
Sprawdź, czy wpisujesz dobry mail i hasło. Zwracaj uwagę na znaki speacjalne, małe oraz duże litery. Jeśli dalej nie działa – kliknij „zapomniałem hasła” (w mailu otrzymasz link do zmiany hasła no nowe) albo napisz do nas (formularz znajdziesz w aplikacji lub bezpośrednio na kontakt@campteam.pl).
8. Co zrobić, jeśli coś nie działa albo coś się zawiesza?
Zgłoś to nam! W aplikacji jest opcja „Zgłoś problem”. Możesz też napisać przez Facebooka – szybko reagujemy.
9. Kto może dodać wydarzenie?
Każdy! Wydarzenia mogą dodawać zarówno użytkownicy, jak i właściciele miejsc. Jeśli organizujesz jakiś fajny spot – podziel się nim!
10. Dlaczego nie widzę dodanego przez siebie wydarzenia?
Każde wydarzenie dodane przez użytkownika aplikacji jest zapisywane w bazie danych. Użytkownicy aplikacji zobaczą nadchodzące wydarzenie (oznaczone jako zaplanowane) na 14 dni przed jego rozpoczęciem. Jeżeli zależy Ci na tym, aby dodany przez Ciebie Event był widoczny wcześniej, wyślij nam wiadomość na wspolpraca@campteam.pl
11. Czy moje dane jako osoby dodającej wydarzenie będą widoczne dla wszystkich?
Nie zawsze. Zależy nam na tym, aby użytkownicy mieli możliwość skontaktowania się z organizatorem w celu dopytania o szczegóły lub zapisania się na event. Jeżeli organizatorem jest jest ktoś inny niż Ty, koniecznie dodaj dane kontaktowe bezpośrednio do organizatora. Pamiętaj aby konsultować z organizatorem fakt, że udostępniasz jego wydarzenie w CampTeamGo.
12. Czy mogę zgłosić błąd w miejscu (np. złe godziny, złe dane)?
Pewnie! Wchodzisz w dane miejsca, klikasz „Dodaj zmianę” i opisujesz, co jest nie tak. Dzięki za pomoc!
13. Czy są reklamy w aplikacji?
Nie ma reklam typu "wyskakujące okienka". Dzięki temu aplikacja staje się przyjemniejsza i prostsza w obsłudze.
14. Czy aplikacja działa tylko w Polsce?
Nie! Mamy miejscówki z całej Europy – Polska, Niemcy, Włochy, Chorwacja i wiele innych. Wyszukiwarka działa też po krajach.
15. Jakie dane zbieracie o mnie?
Tylko to, na co sam wyrazisz zgodę: lokalizacja przybliżona (żeby pokazać Ci miejsca wokół Twojej obecnej lokalizacji), dane logowania i Twoje zgłoszenia. Jeżeli ta opcja nie jest dla Ciebie, zawsze możesz wyłączyć dostęp do lokalizacji przybliżonej w swoim smartfonie.
16. Mam pomysł! Można się z Wami jakoś skontaktować?
Jasne, pisz śmiało! Masz opcję kontaktu (kontakt@campteam.pl) w aplikacji albo wpadaj do naszej grupy na Facebooku – „CampTeam – Społeczność Miłośników Podróżowania”.